27 juni 2012

Ergernissen #1

Af en toe zeiken, mag best. Zeker in een land vol mensen die zich vastklampen aan vrijheden. Vrijheid van meningsuiting is voor velen immers een heilig begrip. Vandaar deze tijdelijke uitbarsting van mijn meningsuiting. Gewoon, omdat ik vrij ben om het te doen.



 Ik erger me aan...

# Mensen die:

- voordringen, helleuw, ooit bij stil gestaan dat je hier niet alleen bent? Ah nee, die gedachte heb je waarschijnlijk nooit gehad, je was té druk met jezelf boven alles en iedereen te stellen.
- roken, terwijl bekend is dat het fackin' dodelijk is, ook voor je medemens!! Ga lekker 20 meter verderop staan, als je die gevaarlijke gassen toch wilt inhaleren. Maar val mij er niet mee lastig!
- keihard:
+ praten
+ lachen
+ muziek luisteren
 zie eerste '-', je bent hier niet alleen! en nee, de hele bus/trein/aula hoeft mee te genieten met jouw wekelijkse gebeurtenissen. Als ik ze wél wou horen, dan had ik je er wel na gevraagd!
- alleen naar zichzelf luisteren en niet openstaan voor kritiek of diversiteit & tenslotte:
- zich overal aan ergeren en dit openlijk bekend maken (hypocriet much? -,-)

# tennis: duidelijke rijkelui-sport. ze zijn te lui om de bal met de handen te spelen, jaja, daar hebben ze een racket voor nodig! en wat da fuck maken ze zulke vieze geluiden als ze de bal raken? al met al vreselijk om te doen en vreselijk om te kijken. misschien komt mijn afkeer voor tennis ook wel door het feit dat 1) m'n broer verlekkert naar die meisjes kijkt: byebye self-esteem! 2) m'n vader lult over hoe zo'n zware sport 't is... JEETJE, die kakkers verdienen reteveel met een beetje balletjes slaan!


Wat verder nog behoorlijk rot is:

# als alles altijd lijkt te mislukken... Je denkt: vandaag wordt 't anders, heb ik geluk en zit alles mee! even later laat je een bord op je teen vallen, smeer je per ongeluk ontharingscreme in je haar (omdat de fles zo op je shampoofles lijkt) , kom je erachter dat het niet zo slim was om je bed vlak naast je raam te zetten (blijkbaar moest het weer zonodig regenen en was je vergeten het raam dicht te doen), en dacht je dat je eens extra je huisdier kon verwennen, maar die beloont je vervolgens met een dikke berg kots. He ja, bah, kots ja.

# als je je dag niet hebt (kuch zie hierboven kuch) en een of ander schoonheidsideaal wordt je strot binnen geduwd: je zet de tv aan en de dunne grietjes met perfecte huidjes stralen je tegemoet. en natuurlijk voelde je je al niet zo geweldig, maar na die anorexia-wijven durf je helemaal niet meer het huis uit te gaan. en dan, áls je het huis uit gaat, kom je zekersteweten iemand tegen die alles meeheeft en toch nog durft te zeiken.

# als je net een briljant en diepzinnig stukje hebt getiept, druk je een verkeerd knopje in, en FLOEP alles is plots weg. en dan probeer je wéér zo'n geniaal verhaaltje te maken, maar dat lukt natuurlijk helemaal niet meer.

echt, bah! wie deze trend ooit heeft verzonnen, mag van mij wel een tijdje naar 't gekkenhuis.

Dit was een aantal van mijn ergernissen. Er zullen vast wel meer volgen(mezelf kennende :''), maar dit is wel even genoeg voor nu.



Aufwiedersehen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten