4 juli 2012

Youtube #1 kookfilmpjes

Ja, ik geef het toe: ik kan tijden kookprogramma's kijken. Het is gewoon heel interessant om het hele proces te volgen, zelfs al is het op een klein schermpje op youtube(+ vroeger wou ik stiekem eigenlijk ook wel kok worden, heeeeeel leerzaam dus! :P ). Dus hier 2 kanalen met kookfilmpjes, allereerst:  'koken met karin'.

'Koken met Karin' : 
een nogal kattenvrouw-creabea type dat de meest vreemde recepten maakt. en ik vind 'r vrij hilarisch :") (eh, om toe te lachen, niet uit te lachen). Hieronder zie je hoe ze (bijna) Peruviaanse cavia maakt. :")



'RRcherrypie'Deze maakt geen écht eten (hoewel ik dat in eerste instantie wel had verwacht), maar 't is net zo awesome! Stiekem is het kinderspeelgoed voor Japanse kindjes, maar de persoon, - die je in geen één filmpje hoort, wat best wel creepy is - vindt het blijkbaar zo leuk dat 'ie ondertussen al meer dan 100 filmpjes heeft gemaakt.... En het is ook echt awesome, wou dat we dat hier hadden! :P




Lieeefs. (ookal is Eline waarschijnlijk de enige die dit leest :") en elke Italiaan of Duitser die per ongeluk hier terecht is gekomen, Ciao!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten