6 juli 2012

Muziek #2 Sabrina Starke

Eigenlijk heb ik een hekel aan populaire muziek. Niet per se omdat het populair is, hoewel het wel donders irritants is om 20 keer hetzelfde liedje(met altijd overduidelijke autotune) te horen, maar omdat het allemaal liedjes zijn met een totaal niet-originele tekst en melodie.

Liever heb ik onbekende muziek,  die je zelf kunt aanzetten, en niet tegen je aan wordt gesmeten op elk willekeurig radiostation. Als eerste van het aantal awesome zangeressen , waar over ik wat schrijf (en laat horen), Sabrina Starke.

# Sabrina Starke
Een geweldige zangeres die origineel is en met gevoel zingt. Plus: ze is Nederlands! En ze timmert hard aan de weg, ze heeft al een geweldig nummer met Blof gemaakt:

'Meer kan het niet zijn'


Een ander prachtig nummer is 'Sunny Days'


En deze mag zeker niet ontbreken, 'A woman's gonna try':

En als laatste: 'Do for love', ik denk dat dit het eerste nummer was wat ik van haar hoorde:


Andere mooie nummers:
- Foolish : http://www.youtube.com/watch?v=bZtuG_HJQ5g&feature=relmfu
- True Colors (cover) : http://www.youtube.com/watch?v=esDkA7gouBc&feature=related



Loifs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten