26 maart 2013

Wat errrrg

Ik heb 't hele jaar 2013 nog niks geblogd. Hoe. Erg.
Niet dat ik het nou zo druk heb, ik gewoon te lui ('zonder discipline' eigenlijk)...

Ik heb vandaag van 9 tot kwart over 5 gewerkt (pfff da's een lange dag joh, en morgen moet ik weer... ), en ben dus best wel enigszins kapot. Er was/is een film op tv 'What Women Want', een ontzettend voorspelbare romantische komedie (die ik natuuuuuuurlijk al had gezien): het gaat over een man die in de reclamewereld werkt, hij is ook echt zo'n snel type. Alle vrouwen lijken hem aardig te vinden... Dan komt er een nieuw personeelslid: een vrouw, die een hogere functie dan die man krijgt. De vrouw wil er voor zorgen dat alle mannen eens doorhebben wat vrouwen allemaal voor de kiezen krijgen: iedereen krijgt een doos met allerlei vrouwenspullen mee (hars-spul, mascara, panty's, lipstick etc.), deze moeten ze gebruiken en er reclame-spotjes voor moeten verzinnen. De man probeert alles dus uit en dan gebeurt iets vreselijks: hij valt met een föhn in bad... Als hij wakker wordt kan hij horen wat vrouwen denken... Deze nieuwe gave misbruikt hij eerst, om er vervolgens achter te komen dat iedereen hem eigenlijk een enorme rotzak vindt,en dat probeert 'ie te veranderen...

Leuke film, maar ik was te moe om 'm af te kijken :"""")

Even nog een übercute filmpje:




En nu ga ik op bed.

Trusteeeeeeeen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten