17 oktober 2012

'Nail Art' - of het nou echt kunst te noemen is... :")

Onder het genot van ijskoffie (lees: zo geconcentreerd bezig zijn, dat je noodgedwongen je -ooit zo heerlijk warme- koffie ijskoud moet opdrinken *snik*) was ik aan het priegelen. Met een saté-prikker. Met een pen. Met duizenden potjes nagellak.



Eerlijk gezegd was ik zéér nuttig bezig met mijn prachtige theorie-boekje. Maar je weet hoe het gaat: je kijkt naar beneden, ziet je nagellakvoorraad en bent je concentratie kwijt. Type je dan even later ook nog eens 'nail art' in bij Google, dan ben je helemaal verloren en is er geen weg meer terug.

Dus gaf ik maar toe aan het aanhoudende gevoel en begon ik aan mijn kunsten. Ik weet niet of je het echt kunsten kunt noemen, maar als nu naar mijn geverfde nagels tuur, dan voel ik me toch wel een ware artiest.

Ik begon met simpele streepjes. Want ja, ook Picasso begon lang, lang geleden met simpele streepjes. (yep, Picasso en ik, zelfde niveau).

Dat ziet er nogal luguber uit, 1 zo'n vinger :")


Vervolgens wou ik een iets moeilijker printje doen: een panterprint. (Of een tijgerprint, ben even te lui om het op te zoeken). Het viel wel mee hoe moeilijk het zou zijn. Het is meer een kwestie van in een kleur streepjes zetten en vervolgens vlakbij die kleur een andere kleur zetten (Picasso zou het niet beter kunnen uitleggen).


Past perfect bij mijn 'catlady'-uitstraling

Dit was nog niet echt een flatterend gezicht, dus besloot ik er nog 2 nagels bij te verven.
Ik liet me inspireren op... ehhh... waar ik nu wel zin in had.

Een heerlijk warm kopje koffie en een muffin! Het kopje koffie is niet helemaal perfect, omdat mijn hand nogal spastisch trilde (haha, door cafeïne-overdosis denk ik). Maar de muffin is wel aardig gelukt, al zeg ik het zelf ;)



Tadaaaaa :D

En nu ren ik heel hard naar de keuken om mijn cafeïne overdosis nog wat te verergeren. Met hopelijk hetzelfde effect als in onderstaand filmpje ;D



Lieeeeeefs ! x

2 opmerkingen:

  1. Lol, Lin, waar haal je toch altijd die hilarische filmpjes vandaan?

    En coole nagels! Koffiekopje, tsss, verslaafde :D
    En trouwens, een tijger heeft strépen, lieve schat, dus dat was toch echt een panterprint. Kreun :)

    xxxTea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn koewl :D Met je lugubere vingers :P
    En je koffieverslaving, ik snap je helemaal. :")

    En indd wat tea zegt, een tijger heeft streepjes :P Maar dat had je ondertussen vast al wel door (:

    BeantwoordenVerwijderen