12 november 2012

En dan voel je je heel dom.

Ik had vorige week dus mijn H&M pakketje binnengekregen. Wat was ik blij, een lekker warm vest en een tof keukenschort (waarop staat: Oh deer, it's cold outside, met 2 rendieren, hihihihihi xD).




Helaas is mijn blijdschap van korte duur geweest. 

Ik had namelijk ervoor gekozen te betalen via een acceptgiro.
Ik dacht, dan kan ik het ook wel via internetbankieren doen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Maar nu kom ik er net achter, dat ik het betalingskenmerk verkeerd heb ingevuld.
Het begon zo: 691, ik had 619 ingevuld.

En nu mag ik het waarschijnlijk nog een keer betalen.
Ben nu een een mailtje naar de H&M aan het sturen, of het veranderd kan worden, maar ik denk het niet.

Niet dat het nou zo ontzettend veel geld was (en m'n vader heeft 't al terugbetaald, nouja, de 1ste keer dus), maar het is wel weer bijna 15 euro.

Volgens mij was het karma. Kan niet anders. M'n 'laatste aankoop', daarna zou ik even niks meer kopen.

En dan gebeurt er dit.

Boehoehoe :(

Waarom doen ze bij H&M ook niet gewoon direct aan internetbankieren?

Zucht.

6 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ze je best wel tegemoet zullen komen hoor. Zelf heb ik in de winkel gewerkt (van H&M) en er werd ooit moeilijk gedaan over geld terug etc. Als je de klantenservice belt en het uitlegd zullen ze vast wel even alles opzoeken en iets voor je regelen ;)
    Je hebt immers de rest van het kenmerk wel goed, en het bedrag zou ook hetzelfde zijn die ze vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, dankje voor je reactie! Hier heb ik echt wat aan ;) Ik had al een mailtje gestuurd, zou dat genoeg zijn? Anders kan ik inderdaad beter even bellen... Inderdaad, zo moeilijk zou het toch niet zijn om 't te wijzigen...

      Verwijderen
  2. Jeetje dat is balen inderdaad, maar kan je je geld niet terugvorderen dan, en het dan opnieuw betalen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet ik niet! Heb een mailtje gestuurd, misschien dat het wel kan ja... Weet je of dat kan bij de ING? :S Pff. ik dacht: lekker makkelijk en snel via internet betalen, 'k had beter gewoon de acceptgiro teruggestuurd...

      Verwijderen
    2. Ik lach je niet uit hoor, Lin, ik lach je toe :)
      Wel een genius schort, overigens.

      Verwijderen
    3. ghehe en bedankt Tea :P ik geloof je hélemaal.
      ja he! :D

      Verwijderen